Marketingansvarlig på deltid

Hyr den eksterne marketingmedarbejder, som I står og mangler og få konkret hjælp til strategi, marketing og kommunikation


  Præcis det antal timer, der passer jer

  Præcis de opgaver, som I skal have løst

—  Med mulighed for at skrue op og ned for timer

  Uden at betale for ferie, pension og sygedage

1 arbejdsdag

5.500 DKK / DAG

6 timers arbejdsdag


1 times opstartsmøde


Remote arbejde


Helt uden binding

Tilkøb af ekstra timer: 800 kr/time

KAN BOOKES PRÆCIS NÅR DET PASSER JER, UDEN BINDING OG FORPLIGTELSE TIL FLERE DAGE

1 dag om måneden

5.000 DKK / DAG

10% besparelse

7 timer per dag


Kan opdeles i halve dage


2 måneders opsigelse


Mulighed for fysiske arbejdsdage

Tilkøb af ekstra timer: 700 kr/time

LØSNINGEN TIL JER DER LEJLIGHEDSVIS HAR BRUG FOR HJÆLP MED MARKEDSFØRINGEN

1 dag i ugen

4.000 DKK / DAG

28% besparelse

7 timer per dag


Fleksibel planlægning hver måned


2 måneders opsigelse


Mulighed for fysiske arbejdsdage

Tilkøb af ekstra timer: 550 kr/time

IDEEL HVIS I HAR BRUG FOR EN MARKETINGANSVARLIG TIL AT VARETAGE ALLE JERES OPGAVER

Jeg prioriterer at hjælpe faste kunder med deres opgaver, og derfor har jeg typisk en ventetid på 4-6 uger på enkeltstående opgaver.


Tilkøb af ekstra timer aftales ved planlægning af den kommende måned. I enkelte tilfælde vil der være mulighed for yderligere tilkøb i løbet af måneden. 

Ved opstart af et fast samarbejde tilbyder jeg kundetyperådgivning som en del af pakken. Læs mere her

Bemærk at alle mine priser er eksklusiv moms og angivet i danske kroner

Derfor skal I hyre en ekstern marketing-ansvarlig

Få en generalist, der har styr på området

Fokuser udelukkende på det, I er dygtige til

Slip bekymringerne for om I gør det rigtige

Skru op og ned for antal timer efter behov

Spar udgifterne til ferie, pension og sygedage 

Undgå at spilde tid på de forkerte beslutninger 

Det siger mine kunder om vores faste samarbejde

"Jeg har været glad for at arbejde med Maja, og vil særligt fremhæve hendes effektive tilgang til opgaverne, hendes omstillingsparathed og hendes skarpe 'attention to detail' - hvilket er store forcer hos en copywriter/content manager. Jeg er overbevist om, at Maja kan bidrage med sine stærke kompetencer i ethvert kreativt team, hvor man har brug for en dygtig sparringspartner, der er i stand til at dykke ned i de små detaljer og samtidig holde helikopterperspektivet."


— Selma Reichstein, Villa Copenhagen

"Maja er et levende Excel-ark, som ikke mindst er fantastisk til at skabe struktur, men også til at eksekvere ud fra et kvalificeret og gennemarbejdet grundlag. Derudover har hun allround erfaring og bred faglig viden, som gør at hun kan træde til flere steder i en virksomhed - alt fra planlægning af kampagner, SoMe og nyhedsbreve til mere strategisk analyse."


— Isolde-Marie Pedersen, MESSAGE

Disse områder kan jeg hjælpe med

Med mig som ansvarlig for jeres markedsføring (eller dele deraf) får I en erfaren generalist med speciale i mode- og livsstilbranchen. 


Jeg kan varetage alt markedsføring og kommunikation på tværs af kanaler på både dansk og engelsk. 


Hvis det bliver nødvendigt at hyre specialister ind på visse områder, har jeg et stort netværk at trække på, så I er garanteret at få en kompetent leverandør.

Jeres strategi og håndgribelig eksekvering heraf

Design og opdatering af hjemmeside

Håndtering af jeres sociale medier

Udarbejdelse af email og emailflows

Implementering af programmer

Planlægning og eksekvering af kampagner

Arbejde med influencers og samarbejdspartnere

Alt tekstforfatning og korrektur på dansk og engelsk

Opsætning af grafisk materiale (digital og print)

Sådan samarbejder vi

01

02

03

04

05

— VI SNAKKER

Vi lærer hinanden lidt at kende og vender jeres behov og aktuelle problemstillinger. Jeg stiller blandt andet spørgsmål til målgruppe, forretning og målsætninger.

— JEG LAVER ET FORSLAG

Når vi har fået en god snak kommer jeg med et konkret bud på et fast samarbejde. Mit forslag indeholder antal timer per måned, hvilke opgaver der skal og bør løses, samt en helt konkret pris.


Herefter laver vi en samarbejdsaftale, så vi har fuldstændig styr på formalia inden arbejdet kan gå i gang. 

— VI STARTER MED EN PRØVEPERIODE

Når vi har aftalt rammerne for vores samarbejde, booker jeg min kalender det aftalte antal timer. For at være sikre på at samarbejdet giver værdi for jer, starter vi altid ud med en prøveperiode på et forudbestemt antal måneder.


Jeg anbefaler altid minimum 4 måneder.

— JEG LÆRER VIRKSOMHEDEN AT KENDE

Til en start prioriterer jeg at lære virksomheden, målgruppen og produktet godt at kende, så jeg har grundlaget for at lave et godt stykke arbejde. 


I denne forbindelse tilbyder jeg en kundetyperådgivning, så både I og jeg kan blive endnu skarpere på virksomheden og dens ideelle kundetype.

— JEG EKSEKVERER

Hver måned booker jeg min kalender den aftalte tid og bruger mine timer på præcis de opgaver, som er vigtigst for jeres virksomhed. Hvert eller hver halve år tager vi en status på hvordan det går og hvad fokus fremadrettet bør være. 


Oplever I perioder med ekstra travlhed eller er der opgaver, som skal løses, der er udover vores aftale, vil det for hver kommende måned være muligt at booke mig ekstra timer baseret på en aftalt timepris.


Ved afslutning af hver måned sender jeg en faktura på præcis de antal timer, som jeg har brugt.

Skal vi tage en snak om at samarbejde?

Med en marketingansvarlig på deltid vil I endelig kunne lægge bekymringerne fra jer og i stedet fokusere på præcis det I er gode til - helt uden at binde jer til en fastansættelse og til medarbejdersamtaler, pension og ferie. 


Send mig en mail og fortæl hvad I har brug for. Så kan vi aftale tid til en nærmere snak.

Vær forberedt på at jeg spørger til opgaven, brandet, målgruppen og målsætningen samt din tids- og budgetramme.