Kundetyperådgivning hos certificeret specialist

Kend jeres kundetype og tiltræk flere tilfredse og loyale kunder

Emotionelle Kundetyper® er en forskningsbaseret, praktisk og jordnær ramme, som I kan bruge til at fremkalde et specifikt indkøbshumør hos jeres potentielle kunder.


I stedet for at skulle bekymre jer over, om I skal gå den ene eller den anden vej, bliver I med valget af én kundetype i stand til at målrette og effektivisere jeres markedsføringsindsatser.


I får fuldstændig håndgribelige anbefalinger og konkrete eksempler på, hvordan I tiltrækker flere loyale og tilfredse kunder.


Hvordan I får det?


Med en kundetyperådgivning på omkring 2 timer kan I få svaret på hvilken kundetype, der er det fornuftige valg for jeres virksomhed - og allerede herefter kan arbejdet gå i gang.

De 6 vigtigste fordele ved at vælge én kundetype

01

03

05

Jeres kunder ved præcis, hvad de køber og bliver mere tilfredse

I sparer tid på overvejelser og diskussioner om retning

I kan arbejde langt mere effektivt, fordi I har en håndgribelig ramme

02

04

06

Jeres markedsføring bliver både mere målrettet og mere effektiv

I sparer penge på investeringer, som ikke giver værdi

I tager kontrollen over, hvilken type kunder I får flest af

Et håndgribelig værktøj, der omsætter strategi til praksis

Slip for at spilde jeres tid på

— At kommunikere til de forkerte

— At være tilstede på de forkerte platforme

— Dialoger om hvilken retning, der er den rigtige

— Frygten for om det I gør er godt nok 

— Unødvendigt overarbejde


Når I vælger kundetype får I en konkret ramme, som I kan lave jeres markedsføring indenfor, der indeholder helt specifikke råd til blandt andet valg af kanaler, farver og ord.

Den sikre vej til at forbedre jeres markedsføring

Kundetyperådgivning

FRA 2.000 DKK

En Kundetyperådgivning varer typisk 2 timer og giver jer helt konkret svar på hvem jeres kundetype er.


Med valg af kundetype får I et solidt fundament for jeres fremtidige markedsføring, så I ikke behøver at bekymre jer for, om I gør det rigtige.

Online rådgivning:

2.500 DKK


Fysisk rådgivning

3.300 DKK

eksklusiv transport

Helt konkret får I


— Introduktion til Kundetyper

— 2 timers rådgivningsmøde

— Op til 4 mødedeltagere

— Jeres ideelle kundetype


Efter rådgivningen kan I


Enten selv eller i samarbejde med konsulenter målrette jeres markedsføring til jeres kundetype

Potentialerapport

FRA 10.000 DKK

Potentialerapporten er en fuld status over, i hvor høj grad I formår at tale ind i jeres valgte kundetypes indkøbshumør. 


Med en gennemarbejdet rapport får I at vide hvilke markedsførings-indsater, der helt specifikt vil fungere for jeres virksomhed.

Prisen afhænger af hvor mange kanaler I er til stede på, eksisterende aktiviteter og konkretisering af forbedringer.


Kontakt mig for at få et uforpligtende tilbud.

Helt konkret får I


— Præsentation af alle virksomhedens aktiviteter set i forhold til jeres kundetype

— Håndgribelige bud på forbedringer 


Efter rådgivningen kan I


Enten selv eller i samarbejde med konsulenter forbedre jeres markedsføring til jeres kundetype

Oplæg

FRA 3.000 DKK

Et oplæg er for virksomheder, ledergrupper, netværksgrupper og organisationer, som gerne vil vide mere Emotionelle Kundetyper. 


Med et oplæg kan I blive inspireret til at arbejde videre med metoden selv eller skabe konsensus om et videre forløb hos mig.

Prisen afhænger af oplægets formål, længde og I hvor høj grad det skal tilpasses deltagerne. 


Kontakt mig for at få et uforpligtende tilbud.

Helt konkret får I


— Introduktion til Kundetyper

— Hvilke problematikker løses

— Slides til alle deltagere

— Spørgsmålsrunde


Efter rådgivningen kan 


Deltagere selv lære mere om metoden via relevante links eller en konsulent 

Ønsker I efter eksekvering af kundetyperådning, potentialerapport eller oplæg at booke mig til at forbedre jeres markedsføring, tilbyder jeg 10% på mine ydelser. Tilbuddet gælder i 3 måneder efter eksekvering.


For at kunne udvikle en potentialerapport kræver det at jeres virksomhed får en kundetyperådgivning eller allerede har valgt en kundetype.


Jeg prioriterer at hjælpe faste kunder med deres opgaver, og derfor har jeg typisk en ventetid på 4-6 uger på enkeltstående opgaver.

Ved opstart af et fast samarbejde tilbyder jeg kundetyperådgivning og potentialerapporten som en del af pakken. Læs mere her

Bemærk at alle mine priser er eksklusiv moms og angivet i danske kroner

Lær mere om Emotionelle Kundetyper

Uforpligtende samtale


Er I i tvivl om Emotionelle Kundetyper er noget for jer? Så tager jeg gerne en kort uforpligtende samtale over telefon, så I kan høre mere. 

Kundetypelicens


Med en licens hos Institut for Kundetyper kan marketing-professionelle få  fuld adgang til hele databasen for alle fire kundetyper og adgang til de nyeste opdateringer

Podcasten om Kundetyper


Institut for Kundetyper har lavet en række relevante afsnit på 15-30 minutter om hvad Kundetyper er og hvordan de forskellige kundetyper opfører sig. 


Find den hvor du normalt lytter til podcasts.

Grundkursus 


Dybdegående indsigt i jeres kundetype med praktiske handlinger

Kundetype lommebogen


Med lommebogen får I en grundig introduktion til hvad Emotionelle Kundetyper er og indblik i hvad der kan gå galt, når I ikke har valgt én kundetype.

Uddannelse til ansatte


Til ansatte i en virksomhed tilbyder Institut for Kundetyper en dybdegående uddannelse, der giver lov til at rådgive, undervise og anvende metoden.

I denne sektion benytter jeg affiliate links. Det vil sige, at jeg tjener en procentdel af salget hos Institut for Kundetyper A/S, hvis I vælger at købe et produkt via et af de ovenstående links.

Jeres certificerede Kundetypespecialist

Mit navn er Maja og jeg hjælper jer med at finde jeres kundetype, så I kan være sikre på at ramme de rigtige - og få både tilfreds og loyale kunder. 


Som certificeret kundetypeuddanet fra marts 2024 hjælper jeg små og mellemstore virksomhed i livsstilbranchen med at nå deres mål ved at lave håndgribelig markedsføring, der faktisk virker.


Jeg har arbejdet med mange forskellige virksomheder, markedsføringsteknikker og rebrandinger igennem årene og Emotionelle Kundetyper metoden er ikke bare det værktøj, jeg har arbejdet med som har været mest overskueligt og tidssparende - det er også det, som har givet de bedste resultater.